4e maj: Skatteverket, SL

Aight, först av allt så fick jag inga papper hemskickade.. :P
gissar på att jag inte hade tjänat över gränsen förra året.. :P
har för mig att jag tjäna över 20tusen =/
aja
-
SL!!
Jävla skit grej.. De planerar att bygga nya jävla "taxi tåg".. Vilket kommer kosta flera flera miljoner..
va typ för varje 10km = 70miljoner kr....
och så klagar sl på att vi folket parkerar skitdåligt/olagligt så att
bussarna har svårt att komma förbi..
Jo det kanske vi gör.. men vafan.. Lev med det.. De tänker satsa messa pengar på
folk som går runt och kollar olagligt parkerade bilar..
-
det kostar 60kr att åka mellan 3 zoner..
30 kr för att åka i en zon...
och för de under 20, 18/45kr.
Ifall man inte åker så ofta och inte vill slösa 100ingar på månadskort.. eller nåt sånt..
har för mig det är typ 700 kr..
....................................
...................................
kommer klaga mer på dem sen :P pallar inte just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0