13e maj: hallu?

Okej, min dator har stängt av explorer.. :P alltså själv windows typ..
Så jag har inget skrivbord, inget aktivitetsfält heter de väl på svenska?? =)
och vägrar att hoppa igång när man försöker köra explorer.exe.. :P
-
aja jag är totalt förvirrad pga av att dagarna blir längre o längre. :P
Det är för ljust ute för att kl ska vara 9e..
Vilket suger.. för då lär de ta längre tid för mig att somna.. Mörkt ska de va!
-
Så har inte  varit så aktiv, pga av att man har haft en hel del att ta tag i..
skolan ^^
körkort.. <-- Vilket jag skulle ha tagit denna månad.. vilket lär bli nästa
pga Risk1'an... :P jävla skit grejer för att tjäna en extra slant.
har inte riktigt något kul att berätta men ska på bio på lördag, sen får man
hembakad pizza eller nåt sånt på söndag =)
-
och nu så har jag väntat i 40 minuter så man kan kolla på Hulk! =)
Och självklart så börjar magen kurra..
Så först MACKA! o mjölk o ost, o kanske lite skinka..??
SEN HULK!.. 

Kommentarer
Postat av: M i c k a

yesbox, den filmen måste du se, den var kickass :D



haha ja det är sant, förutom 2006 ;D då regerade sverige! men jörgen var ju icke med i år, därför det gick åt helvete ,D

2009-05-13 @ 21:39:24
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Mathias

Hahaha, Jesper, du är bra rolig x'D

- vad ska du se på lördag?

2009-05-14 @ 01:05:13
URL: http://titanvinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0