10 maj: Morgon trött

Vad ska man göra för att somna?
Räkna får? lamm? bävrar? xD
Inget fungerar.. 
Har typ en timer som stänger av mig där vid 1-3 på natten.. men innan det så är det
omöjlig att stänga av.
Man sover inte heller så bra för man är typ helt lost på morgonen.. man vet inte riktigt
vad man gör när man vaknar :P
kan sitta o snacka med farsan o han tror att jag är vaken :P
Men hänt att jag vakna till att jag hade väckar klockan i handen o förstod inte vad jag höll den för :P
tror att "den presonen" som tog över mig ville stänga av den utan att veta hur man gör xD
....
Måste lista ut de här..
ett får, ett lamm, en bäver..
två får, två lamm, två bäver..
tre får, tre lamm, tre.. Nej vänta en elefent.. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0