9e mars. Det är den 9e va? ^^

Gosh, tråkigt dag i skolan.
2 letioner före lunch och 1 mentorstid efter, sen så gick jag hem.
Det finns inte riktigt något att göra på el tiden.. än att sitta o gå igenom 100 sidor
pappar om gammalt skit som alla redan kan, plus massa regler om vad
en elektriker får o får inte göra, o massa sånt skit..
pluggar hellre hemma men musik i lugn o ro än i skolan.

Just nu sitter jag o hjälper tjejen med lite läxor ^^

fattar inte hur mycket man kan ha!
själv så har jag inte haft så här mycket att göra sen i 9an eller nåt ^^

El är ganska slapp linje.. Därför tröttna jag... och kommit efter en heldel.
Men inte surar jag över det, för jag har kommit fram till att jag inte behöver
det mesta jag har missat :D egentligen så behövde jag inte gå gymnasiet
för att börja arbeta på firman, men det hjälper ju o ha gymnasiebetyg.

Men nu så ska jag leta up info on grapefrukt :D

*HÖGS*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0