7e mars: Ninja / vista och xp

Igen så har jag varit lite seg på att blogga ^^

Förlåt för stammisar som checkar till min sida o ser att den är död ^^

Men record va det för 2 dar sen! 21 st tittare ^^

Men till punk, piratebay... Låt dem vara, dom fattar ju inte ens vad en torrent är..
så hur fan ska de kunna stämma när de inte vet vad piratebay gör ^^

-askaninja-


 
ask a ninja är en ganska skön sida som startades typ ett par år sen :D
hur kul som helst att kolla på ^^


VISTA
******

men VISTA?!??!?!
Varför??
Det är från.. varför man skulle vilja ha vista..
Själva oprativsystemet vista tar 1,2 gb av ditt ram minne..
Vista sitter o tänker jävligt mycket...
så vista sitter o använder alltid så där 10-30% av ditt cpu..

och när du startar datorn så ligger cpu användningen på 100% i typ 10 minuter...

gosh.. förstår mig inte på er vista användere.. xp is the shit..!
Du kan ha "typ" samma funktioner som vista..
du kan ändra din sökmotor till likadan som vistas.
du kan lägga in sidebars..
och det tar minde minne med xp än vista ^^

SÅ BYT INTE TILL VISTA! O NI SOM HAR VISTA GÅ TILLBAKA TILL XP! =)

Gathor over and out!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

47 tittare är mitt rekord ;) Och badmössa är jättefint! :D ... Kanske inte. Och inte hjälpte den heller... Men det gör inget xD

2009-03-08 @ 13:04:50
URL: http://lifeofmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0