4e Mars. ImprovEverywhere

4e mars.. Gosh va tiden går fort...
Önskar att det fanns en stopknapp eller något 
Så man kunde njuta lite mer av tiden.
*snyft* Men sånt finns bara i filmer.
Men dagens blogg handlar om youtube.
I andra ord "ImprovEverywhere"
En sida där de lägger up klipp på när de gör sköna saker 
som FREEZE på station, no pants day på tåget och mycket mer!
Värd att checka in =)
Postar väl up lite vids här med, men ni borde checka in dom!
Sen så påminner jag om att lägga in lite tips om vad
man kan göra vid nätet när man har tråkigt.
Btw kom på ett par tips till.
1: Bells
Det är ett roligt nät spel jag lirar då o då ^^
2: Radio på nätet 
Ifall ni inte vågar ladda ner låtar till datorn...
Men som sakt, ingen kan göra något ifall du laddar ^^ "nästan" ^^
Men lätast att lyssna på online radio är genom Winamp
****************************************************

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha, Bells va längesen!!! :D

När man har tråkigt kan man plocka fram Ajaxflaskan och städa! :D Eller plocka fram Vodkaflaskan och dricka ;) xD ELLER! Så dricker man Ajaxflaskan! Kanske blir askul :P

2009-03-04 @ 21:45:22
URL: http://lifeofmimmi.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Mmm.. Sitte ro kolla rpå 3an på en brud som inte tvättat sig på en månad typ :S

2009-03-04 @ 22:58:22
URL: http://lifeofmimmi.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jaaa det är ju helt sjukt! :S Vem fan gör så emot sig själv?! "Nu ska jag skita i att duscha och be folk lukta på mig!" Pfft... :S

2009-03-05 @ 17:27:19
URL: http://lifeofmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0