3e mars. Jobbet/kul sak?

Lång dag på jobbet idag..
Första av allt så gick allt fint tills vi skulle få igång en inferno!
Den är den farligaste sirén som finns "typ" XD
Låter ass av den!
dock.. så kom vi fram till några problem.. som inte löste sig ^^
Vi fick inte skiten att låta =((
Bara tvungen o visa hur den ser ut XD
gah
gah2
Den där grejen kan ge dig otrolig huvudvärk! xD
De är inte så vanliga, det är väldigt få, få gånger man får se dem.
Har lite kul bilder från Mtv Match Maker också ^^
satt o kollade och så plötsligt dök detta up ^^
dave
Och det roliga va att jag o david satt o glodde på det tillsammans XD
vad är oddsen... OCH 70%?? my ass XDDD
Nu har jag känt hur arbetslivet är under ett år's tid..
och det är inte kul, man kommer hem vid 6-7 och man är trött o inte pallar göra något..
och så helgerna blir bokade av allt möjligt kul, önskar att man kunde
göra allt!
Det tråkiga är att jag bara kan träffa Emma på helgerna, för att vi bor en bit i från varann.
o i helgen ser det ut som om jag bara får träffa henne en dag =(
Men får se ifall man pallar lägga up en till blogg innan man somnar sen.
Men annars Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0