27e mars: Apu och matersättning

 Va bara tvungen och lägga in en till blogg..
trodde det va skatteåterbäringen som kom in idag, med så va det ju inte
det va matersättning för 248 timmars arbete ^^
det va kul o se att man fick 930 kr extra denna månad...
:P praktik 3 dar i veckan förra terminen och iår har jag 4 dar/veckan.
Får se hur mycket cash man får nu dåra sen när man får cash för denna termin.
Plus hoppas jobbet är najs o ger mig cash för att ha jobbat där
ochger mig ett arbete, sitter o hoppas som satan att jag får det.
mina betyg är ju inte toppen... =( men fan va jag har pressat för att vissa vad man kan
och att man inte är lat, :P men jag är ju lat, men dissa jobbet pga latheten gör man ju inte.
Nu så ska jag sätta på mig lite kläder så man kan dra till nicke.. Blev lite förseningar i "trafiken" :P
Cya on monday ppl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0