24e mars: huvudvärk

Inatt slaggade jag hos Emma :P
Va ett ta sen man såg henne <3
Men idag så gick dagen fort o fint men nu när man satt i bilen på väg hem så fick
man världens huvudvärk!
Saken är den, direkt man säger att man har ont i huvet så kommer de med 
kommentaren -Ta en "Alvedon"
=/// undrar hur människorna har överlevt utan alvedon ^^
jag har nu i 6-7 år inte käkat en enda tablett
"Förutom allergi tabletter"
Va väl halvår sen sist jag käka mitt sista allergi piller 
Men men till punk, jag har fått mindre me huvudvärk nu när jag har slutat ta 
alvedon m.m plus att min allergi har nästan gått över helt.
för jag tror på att kroppen kan klara av det, om man bara ger den lite tid
fast jag vet dock att vissa allergier är så hårda att man inte skulle överleva utan pillret
Men huvudvärken funkar fint o dissa ^^
Men nu så ska jag lägga mig ner o låta huvudvärken gå över genom att sitta o kolla på 
någon skön film.
Cya!
WTF! Skulle leta efter en film om huvudvärk ^^
så dök den up =///////////////

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0