21a/22 mars: Pain!

I AM IN PAIN! xD
Igår så drog jag iväg till innebandyturnering,
O jävlar va man låg ner hela tiden! xD
Jag spelade flygande back ^^ som kan dra från vårat mål till deras mål
ifall jag pallade så att säga XD
Men varje gång man kom fri mot mål så fick jag en knuff på mig så man flög förbi målet ^^
och landade på rygg..
Och så blev man fälld ett antal gånger, värsta va ju inte då, det är ju nu, o inatt..
Har fan så jävla ont i hela kroppen att jag knappt kan vända mig om.
Har ett blåmärke på axeln, rumpan, ryggen xD
Men men, de va iallafall askul XD
Efteråt drog vi till simmhallen brevid, gosh va kul man kan ha XD
Va typ 100 år sen man sist hoppade i en pool.
Måste fan dra ut mer o bada ^^
Första kvällen på länge man somna vid 8 ^^
Hare gött.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att säga Gosh e bögit! Långben.

2009-03-22 @ 13:47:51
Postat av: Jesper

.. Örebroare vet inget ..

2009-03-22 @ 15:57:56
URL: http://gathor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Örebroare är också bögigt, wtf!

2009-03-22 @ 23:41:07
Postat av: Mimmi

7åringar brukar vara smarta ;) På sitt egna lilla sätt! :D

Den där Mr Bean grejen hade jag aldrig sett. Hahaa!

2009-03-23 @ 12:31:06
URL: http://lifeofmimmi.blogg.se/
Postat av: M i c k a

bah, den där videon är ju jag, typ xD fy fan för högsta tornet i badhuset. mord ju.

2009-03-31 @ 19:32:29
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0