1a mars. Life update.

Japp, som alla redan vet har jag hittat mig själv en underbar tjej från Nynäshamn!
träffade henne i onsdag när jag drog ut till Norrtälje 
till Idas landställe.
Va där med David, ida, tuss och Emma =)
Första kvällen klickade det till mellan oss
och så nu har jag träffat hennes familj o lite till
och det verkar gå fint =)
Tråkiga är att det vi bara kan ses på helgerna..
för att jag har så långa dagar på praktiken
Har inte kunnat svara på facebook till er som har frågat
för jag har bara varit hemma 10 minuter under lovet ^^
Men önska oss lycka till!
Ja om ni har några fler frågor så kan ni alltid fråga.
Högs!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Oooh! Grattis, jag har funderat över det och velat fråga på Facebook, men alla andra hade ju redan frågat ;) Haha. Hursomhelst, GRATTIS! :D

2009-03-02 @ 15:42:21
URL: http://lifeofmimmi.blogg.se/
Postat av: Mathias

Haha, så det är här man får reda på saker och ting va? :p

- där ser man, va kul Jeppe!

2009-03-03 @ 17:20:51
URL: http://titanvinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0