14e Mars. igår/idag

Såg att jag inte hade lyckats posta iväg gårdagens blogg.
Men men, får ta lite av det idag.
Idag så ska jag gå på finmiddag med Emma, pga av att hennes Mormor o Elin fyller år idag.
Kom på idag att jag skulle nog ha letat up lite finare brallor än de jag brukar ha.
xD men men det får duga.

Men min mobil kommer va lite död denna helg, för att man glömde sin laddare hemma.
Men jag kommer hem på söndag så ifall någon vill dra ut o ta en lite bira
så skulle det vara najs, o sorry Frida startade mobilen precis o såg att du hade skickat ett sms.
Sorry att jag missade =( men vi får ta igen det!

Aja, skriver ett till inlägg sen när ikväll när jag kommer tillbaka till datorn.
Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0