12e mars. Kan inte sova

Jobbigast är de dagar man inte kan sova, hur man än försöker.
Brukar få den känslan att man inte har gjort
det man borde ha gjort för att dagen ska bli klar..
Och därför inte kan sova ^^
Låter lite konstigt, men jag har ju inte gjort så mycket mer än 
att ha jobbat och sen suttit lite vid datorn.
Kanske är lite orolig pga av Plugget/jobbet.
Jag har lite rester i skolan.. så jag har ju inte de bästa betygen som
man skulle velat ha.. Och därför kanske inte vara den första personen 
de väljer till jobbet.
Jag tar nada koll på vad jag skulle vilja arbeta med.
Larm är coolt, och det är jävligt kul också.
Blir kul och se vad man gör om ett halvår.. xD
Kommer ihåg när man gick i 7an eller nåt att man fick en uppgift 
där man skulle skriva vad man tror att man jobbade med när man va
25-30. ^^ Och hur ens liv såg ut. 
Ifall jag minns allt rätt så ville jag bli Polis ^^
Tror det va pga av att man fick gå runt med en pistol "haha"
O hade en villa o rubbet xD
Men nu, bor fortfarande hemma ^^ försöker få jobb. Men vart? =)
Gathor out!
HAHA! Denna kommer jag tamefan ihåg. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0