12e mars: Jobbet / slakthuset!

aja, blev inte så snyggt som jag hade hoppats.
Jag får väl ta tag i det när jag har tid..
Ska dra o slagga strax för har en ruggit tidig morgon imorn.
Men idag va jag på ett slakthus xD
Eww vilken lukt det va.. =/
Såg hur det hängde kossor i krokar...
=/ 
Blod överallt, köttbitar liggandes här o där..
xD
Fett najs o dra o käka På Mc Donalds o veta vart ens mat kommer ifrån
xDDD mmm Domken!
Han jag arbetade med pallade inte käka kött efter det o körde med fisk i stället ^^
Oh yeah, Najs o ha en bloodig skjorta på sig när man gick in i avdelningen
där de slaktade ^^
The one and only Gathor in tha meat house!
slakt xD
Btw, tappade mina nycklar nånstans, så ifall ni hittar dem säg till! 
Mohahaha! xd

Kommentarer
Postat av: Mathias

Haha! Jobbar du på ett slakthus?! :p

for real?! :p

2009-03-13 @ 02:30:54
URL: http://titanvinge.blogg.se/
Postat av: Jesper

no for real, me work for alarm shit ^^

2009-03-13 @ 05:51:18
URL: http://gathor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0