Youtube

Jag har suttit framför dator nu i 11 år, o många man känner är inte så high på att söka funktioner, videos,
eller något av de roliga på nätet.. XD de kanske sitter framför datorn, o spelar harpan eller nåt i den stilen ^^
O jag säger inte att jag är nåt profs ^^ 
men har några tips om hur du gör din vardag lättare =)
Men ifall ni vill ha tips o trick om din datorn så säg bara till.
Först av allt så vet väl alla vad Youtube är. XD Hoppas jag.
Sen så finns det många funktioner på hur ni förbättrer er dator.
Så den blir snabbare, eller snyggare, var du ska lägga dinna filer.
Så 80% av dina frågar kan svara på i forum/youtube. "bara sök"
1: Tänkt "köpa" dator, fråga i butiken "Fast de ljuger 50% av tiden"
Så du ska alltid gå till närmaste datanörd eller någon som har
ett hum om datorn.
2: Windows Vista, ifall man kan använda det så äger det totalt
men ifall du inte vet något om datorer så kommer du stöta på 
en massa problem.
Så använd Xp tills de har förbättrar Vista eller något annat kommer ut.
3:Det finns olika Webläsare än INTERNET EXPLORER
Tex: Opera, Firefox m.m 
Jag kör opera, för de är snabbast på att öppna hemsidor.
Dock rensa din dator av cockies varje dag, annars så kan 
opera öppna hemsidan med gamla cockies ^^
lite störande men men.
4: LADDA NER CCLEANER! gå till google o sök CCleaner.
Det är ett jävligt bra program att ta bort cockies o massa skit
från din dator, Det gör den snabbare.
De va 4 små tips. XD
Youtube!
Del 1!
Del 2
Del 3
Del 4
Del 5
Del 6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0