Storstädning // Gymform duo

Japp, storstädning blir det =/ måste ta ut allt från mitt rum... Tven, datorn, mina skärmar, sterion, högtalare, massa jävla möbler... o så har man en hel del tvätt o tvätta =( Plus så mår man lite halft piss idag.. Så tänker ta det lite lungt ett ta innan man sätter igång =/

Gymform Duo:::

Japp, den har jag nu, o använt, o försökt komma fram till ifall den funkar eller inte? Den verkar funka, men only time can tell. Kommer lägga ut ett inlägg varje dag om vad jag gjort under dagen,

Så första bilden på mig kommer jag posta om ett ta när jag har fått tag på en digital kamera som funkar, men kan ge en hint på vem jag är.

19 år, mellan 60-70 kg, 181cm. inga magrutor, inga stora muskler, "Förutom mina lår OMG bänkpressar 180kg med dem" rör på mig sällan, dricker cola dagligen "1.5 liter per dag" äter onyttigt "Varje dag", favorit mål pizza o hamburgare, favorit snack Lösgodis o Chocklad. =)

 O Grattis till alla läsare där ute ni har slagit ett rekord i besökar antal, uppe i 19 st i går. Lämna gärna kommentarer om vad ni tycker om sidan, o vad ni skulle vilja veta.



//Gathor



Dagen Youtube film: En film avsnitt från Hello, Dolly. "den delen filmen WALL•E har i början"  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0