Söndag 18 Januari

Idag, så har jag suttit o fixat Nicholas nya blogg. Kommer sitta o fixa o trixa med den under veckan. Plus ska försöka fixa till min lite bättre. 
Har inte riktigt haft lust med att fixa nåt nu när man inte sitter så mycket vid datorn.
Men jag skapade en ny kategori för min träning, så på almänt så kommer jag bara skriva skit
O i den andra så kommer jag skriva om prylar jag köper o testar dem, o hur min Gymform duo funkar.
Så jag ska väl lägga in bilder där idag, så ni får se hur mycket före Nicho ligger i träningen ^^
Ska försöka komma förbi honom i muskler ^^
Plus så har han inte brösthår eller NÅT HÅR alls på kroppen.. Rakar du dig nicho? =)
Har lagt in en länk till Nichos sida så kolla in den.
Men ska till Heron City imorn o köpa min andra leksak XD
Men vad det är för något, får ni veta imorn.
Mvh Gathor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0