Ont i fötterna

urk. Först av allt, Grattis Martin på 18års dagen ^^
japp så självklart så går man ut o festar när någon fyller 18, o det gjorde vi =)
Vi skulle till Huset, men så träffa vi gamla polare vid tåget
och de skulle in till ice, och de lyckades få oss att ändra vårt resemål =)
så vi drar mot ice med ca 20 st, står i liten kö o lyssnar på hur folk inte är med 
på VIP listan, och hälften går in o hälften drar, O då är det våran tur.
Direkt började dörrvakten klaga på att jag inte såg fin nog ut för att komma in.
Jag hade på mig en Soc grå/grön munktröja, jeans, en svart jacka,skateskor.
Han klagade på min Soc tröja o mina skateskor. =/
Och så pekade han på 2 polare o sa att de inte heller kunde komma in
de hade shorta, jeans o nåt mer ^^ Men man fick visst inte heller ha jeans enlig honom.
Aja, så vi drog till det stället som släpper in alla, Toxic.
Blev kul, alla kom in no poblem, timme senare kom de andra dit också för det va inga på Ice. ^^
Träffade fler polare på Toxic, o fler o fler o fler ^^
Alla verkade vara på en o samma klubb. 
men men det va igår.
Nu så har jag ont i fötterna... O önskar att man hade några filmer o kolla på.
Men självklart så har man inga.
Så går det väl inget på tv heller...
Så vad ska man hitta på... Youtube?.. ^^
Aja får kolla ifall tven ger lite kul, eller ifall man ska göra lite läxor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0