Onödiga pryl nr 2

Japp, nu har jag köpt min onödiga pryl nr 2... XD

o det va ingen som gissa XD

Prylen heter Cobra MicroTalk ^^ Walkie-talkie... I know I know ONÖDIGT! =)

Men men men det är vad jag gör. Så, Har öppnat paketet, o lite besviken blev man ^^ en laddare för 2 Walkie-talkies.

Men Lite mer besvikelse, ingen belysning på displayen, bara 8 kanaler, o inga sub kanaler. Vilket betyder att man bara har 8 kanaler att välja på i stället för 8 kanaler o 35 sub kanaler på varje kanal ^^

^^ blev de förmycket? xD aja, tror jag laddar dem nu, men jag ser ingen batteri bar?! hallå, hur ska man veta när de är full laddade? ^^ o så står det inget i manualen om hur länge de ska laddas.. -.- men men, ska testa o ladda dem ett par timmar o se hur länge de håller. 3-5 timmar borde funka.

 

men men Positiva här  då. Billigt, japp, o liten o smidig... ^^ Japp inget mer än så får den.

Ska försöka testa hur långt den når, enligt det som står på kartongen så ska den nå ca5km, Så den ska ge den ett enkelt test, 200 m, o sen up till 3km. Får maxa skiten nån annan dag.

 

Bild får ni självklart =) Here it is.. ^^

 

Walkie-talkie


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du kan ge den ena till magmusklerna så kan ni snacka medans du tränar xD Eller något.. :P Vad ska du med dom till?!:P

2009-01-20 @ 13:05:18
URL: http://mimsanvimsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0