Mina ben gör ont =(

 

Jag har stått på en stege i typ en timme för att få up en sak MITT inne i stan ^^ några av er kanske såg mig.. xD

Jag har satt upp en Blink blink ^^ kommer lägga up 2 bilder på skiten XD o nästan alla vet väl vart de är tagna.. Annars BÖRJA LETA! xD

Men men kom hem vid 5 idag.. O de är Jävligt najs ^^ O imorn så är det lätt jobb igen =)

Mina ben ropar efter sängen ^^ men men, Har en del o plugga... 

Har 70 frågor o svara på om heta arbeten, men de lär gå snabbt ^^

Ska lägga up dagens Youtube film efter 9e nångång ifall jag inte har somnat...

men ses då.

 

 

 

 

Blink blinkBlink blink

 

 


Kommentarer
Postat av: janne

vad är de för blinkande grej

2009-01-24 @ 15:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0