Lunch inne istan

Japp, Drog in till stan för att käka med Mathias, "Mc donalds" yummy! 

Vi satt o käkade på Kungsgatan, fet najs Donalds! Diggar det totalt, fint, stort, o bra service =) 

Sen drog jag runt o checkade in affärer, som onoff, El Giganten m.m ^^ men hittade inget jag behövde.

Men det roligaste måste ha varit när en civilpolis, traskade efter mig ett ta på plattan, just då visste jag inte att det va en polis, men när jag gick in till tunnelbanan så kom han fram o sa hej. ^^ tänkte happ ofta ett någon random kommer fram o säger hej. XD Men så vissade han sin bricka o sa att han va polis o frågade efter mitt namn o ifall jag fanns i polisens register ^^ 

Självklart så finns jag inte där ^^ annars så skulle jag inte få jobba med larm XD Men ett starkt, fundersamt svar sa jag Jesper o nej ! xD då sa han förlåt trodde du va någon annan, o traskade iväg mot plattan igen ^^

 

Vet inte vad det är med poliser o mig, de verkar vilja snacka med mig hela tiden XD

O vem träffar man inte vid tåget, när man sitter o spanar efter fler poliser ^^ jo Janne XD Vafan.. 

Försökte få tag på honom tidigare.. men så klart så är han så jävla seg i telen! 
Badger!

Kommentarer
Postat av: SANIBO

nicenice!

2009-01-26 @ 15:39:01
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: TESS

En ny gratissida. Det är ju ganska svårt att samla poäng i de gamla, eftersom i princip alla redan är medlemar där. Men inte på freestreet, här blev jag den 117:e medlemen(!?). Man växlar in poängen mot presentkort på t ex presenttorget, Nelly och Calirots(enda sajten där du kan få presentkort på Caliroots.)



Registrera dig på FreeStreet och få 25 startpoäng av mig.



http://www.freestreet.se/?r=117

2009-01-26 @ 15:40:48
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0