Jobb

Go kväll typ, Nja idag så har jag inte gjort så mycket för jag missade att checka till jobbet, så det kom jag inte iväg på. Men jag har fått mycket gjort idag iallfall, bytte rum med brosan, så nu har jag ett störra rum med en skön soffa XD jag har fortfarande inte fått up min dator... För det ser förjävligt ut just nu, kan kanske ta ett par bilder lite senare o lägga up.

Min gymform Duo har jag inte använt nu på  2 dar.. för jag har inte haft tid o sitta ner o lata mig förens nu ^^

=/ satt o kolla på Seven Pounds nyss o det va en grymm film. "Värd att ses"

Och så hörde jag att det va någon som hade drömmt om mig inatt =) grrr *u know who u are* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0