Heta modeller

GAH! XD
Va o satte larm på en Foto studio, o så kommer de in modeller!
Hot hot hot hot! XD o inte bara det så går de runt i underkläder!
Det lös up min dag iallafall, =) 
Tror jag valde fel yrke! GE MIG EN KAMERA! 
Men, idag.. japp sluta tidigt för de kasta ut oss för att vi satt o glodde förmycket på tjejerna.
=) Nha, men de hade inga fler arbeten på kontoret.
Men idag så ska jag städa rummet, söka efter en fin present till imorn... och jag vet inte riktigt vad man ska handla...
Jag suger på att köpa presenter! =)
Men modeller, eller vänta det har jag redan snackat om..
ehm vad mer finns det än modeller?.. XD
Okej ^^ tog ett par bilder iallafall... NEJ inte på modellerna ^^ 
men firabilen, o så självklart så när man ska skrapa bort ett klistermärke så går
det inte att öppna just det fönstret.. Så jag fick klättra ut genom ett annat XD
FIRMABIL
CAR
KLISTERMÄRKET!
sssss
DET SOM FANNS BAKOM MIN RYGG! =)
sdsds
Juste, glömde säga.. att det är jävligt svårt o hitta parkering där man får stå...
sad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0