GYMFORM DUO!

En enda kommentar om prylen...

JAG DÖÖÖR!!!!!! tatatataTATATATATATATA! Japp du gissa rätt, jag har fått skiten o den har riktigt öss i sig, man kan ha på vissa nivåer av styrka o de flesta programen DÖDAR DIG! xD Kan läsa min första kommentar på titanvinge.blogg.se.
Ska börja ta några foton på before and after, and middle, and and and ja XD Ifall den funkar, ska köra med den 2 timmar per dag, o nästan inte göra ett piss förutom att arbeta om dagarna. Annars så blir det film dag ut o in :D
Just nu sitter jag hos Mathias, o kollat precis på Harry Potter, *HOST*IGEN*HOST*  Men ska se ifall man ska sätta på en till film ^^ Matte verkar digga min "TvShop pryl" Så alla är iallfall inte imot TvShop =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0