Gymform Duo

Hej igen, jag vet.. har varit lite oaktiv på att blogga men nu är jag här igen.


Liten Life update: Plugger på El programet, 3e ring. Köpt WoW "som som lovade mig själv att jag inte skulle göra" Men vad ska man göra. Och så har jag en praktik plats på en Larm Firma, o det tar kåååål på mig. Så jag behöver börja träna eller nåt för att få lite stamina o styrka *smile*

**För er som inte vet vad stamina är så är det typ uthållighet, hur mycket man orkar**

Så vad dök upp i huvudet på mig? Jo TvShop Haha. 

Jaja, jag har beställt en pryl från tven, men jag har alltid funderat på IFALL det funkar, har bara hört att folk har snackat om det, men ingen har testat o köpa. Och så har jag suttit o läst på nätet o ingen där hade köpt prylen, men det är många som har frågat ifall den är bra, men ingen som har testat, så HÄR ÄR JAG! Så om 10-14 dagar så får jag min Gymform Duo.

Jag har ju inte riktigt några förväntningar om att det ska fungera men jag måste ändå börja träna på gym/ut o spring för att komma i form.

Ska väl också posta bild på den här under nånstans.

 

 

Pengar

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Funkar ej, läs på flashback forum - och personligen testat liknande produketer. Du blev blåst.

2009-01-02 @ 23:19:03
Postat av: Gathor

Hehe, jaja, man får ju se =)

2009-01-04 @ 10:55:55
Postat av: Jesper

Mr,Anonym har fått skiten nu, o den har riktigt öss i sig, Och du borde inte sitta på kontoret o leka med internet, jag kanske borde ringa ding chef Anders Rosendal o klaga på dig =)

2009-01-10 @ 00:46:09
URL: http://gathor.blogg.se/
Postat av: Mathias

Han/Hon blev tyst xD

2009-01-19 @ 02:09:13
URL: http://titanvinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0