16e januari

O.o Najs party från 15.00-03.00 ^^

Direkt efter skolan drog jag o janne iväg till systemet för att få visa up mitt Leg ^^ Träffade Carro vid tåget i huddinge o då fick jag reda på att de hade tänkt o dra ut på stan med "MIg"?  xD -.- Ni kan ju höra av er lite tidigare.

aja, sen drog vi hem till Frida o snacka massa skit i timmar, tlls klockan slog 9 då Jannes Amanda kom till Tullinge,  jag o janne drog ner till centrum. Janne drog hem, o jag gick för att träffa Matte för att dra in till stan med Anna o Carro. Kom till Harry B James, o Träffa Simon! "Who tha hell is simon ^^" O träffa en massa Tullinge bor där man inte riktigt kände men gött va det =)

Kan inte vänta på att få se de där vodka flaskorna hemma Hos Carro nästa helg! Grrrr ^^

Men men, ska nog sätta på en film o lata mig idag, Va en jävligt lång dag igår o idag..

Hare gött  // Gathor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0