Update! Fredag 13e xD

Japp, för att jag har varit så oaktiv den senaste tiden är pga av att jag har jobbat och sovit ^^
Kommer hem vid 6 på dagarna, så man sitter en timme eller så framför datorn och checkar mail
sen så är det sova sova sova ... ^^ 
MEN MEN! 
Fredag den 13e! Min lycko dag =)
Sluta tidigt idag, va inte så mycket att göra på jobbet.
Brosan kom hem idag,  han har varit hos tjejen lite över en vecka.
Jag har börjat jobba 4dar i veckan.. tröttar ut en lite extra..
Har en heldel läxor o taigen... XD
men men, Idag så ska jag till Kudden och checka film hela kvällen =)
Får dra över några på Usb minnet, har The Penelope, tror den stavas så,
Handlar om en tjej som har en grisnäsa XD Låter najs ^^
aja sen så Collage, vetefan vad det är för film, men men får se ikväll dåra.
Urk, det är imorn alla hjärtans dag är va? Or woot?
Har inte koll på det där längre... 
Tur att man inte har nån att spendera dagen med ^^
ÄR LUS PANK!
Har 3 kr på kontot och 20lapp i fickan :D
Undrar hur jag ska klara mig denna månad...
Ifall ni vill donera cash till mig xD
Så kan ni skicka på Paypal XD
[email protected] XD
Mohahahahaah.. ! XD
Okej okej okej, ingen kommer göra det ^^ jag skulle inte ens skicka till mig själv :D
Aja, dags o fixa sig o dra mot ludde
Cya!

Kommentarer
Postat av: Mathias

Haha, dude, du måste sätta igång med att jobba, med ngt :p så har du cash sen xD

2009-02-14 @ 09:42:42
URL: http://titanvinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0