Sömnlös natt

Tur att det inte är jobb dag... 
100 kr på att jag kommer somna i plugget... ^^
just nu så önskar jag att man kunde stoppa tiden
så att man kunde få sina 12 timmars sömn om inte mer..
2 timmar tills man ska röra på sig... 
har försökt hela natten o komma in på min blogg men 
har blivit blockad av ett extra lösenords skydd..
fick nästan panik o trott att jag hade lyckats fucka up bloggen ^^
tur så försvann den precis =)
Gosh, borde igentligen sova.. men ifall jag somnar nu så kommer jag troligtvis missa första lektionen
......
Blir väl en till film.. Förhoppningsvis har jag någon bra på datorn..
Det va ett bra tag sen jag satt o checkade film som jag gjort nu.
Tror jag är uppe i 10+ filmer .
Sist jag satt uppe o glodde på film va med Matte.. han o hans Harry Potter filmer..
Undrar hur många fler Harry nätter det blir med Matte. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0