Gosh!

Aja, Pallade inte skriva direkt efter jobbat, så jag la mig ner i soffan med en pizza o cola o satt o kollade på 3 st Veronica Mars Avsnitt =)
Dagens jobb va SCARY!
Borra genom ett golv till Källarn, O SKITEN VA TJOCK!
Han jag arbetar med trodde skiten skulle vara max 1 meter tjock, men jag såg direkt
att den va typ så där 2, 2.5m xD Och att vi hade en borr som va 55cm....
Hur skulle detta gå...
Plus det va ju inte allt, för där under golvet/taket i källarn hade massa starkströms kablar ^^
HÖHÖ!
Men så fick jag idén om att leta up där golvet va va 1m tjock, o det va den så klart  i mitten.. ^^
Lyckades faktist hitta ett ställe där man kunde gå med kabel! xDDDDDDD
Vi kom ut så där 2 cm AWESOME!
Plus där hade vi minst chans att träffa kablar ^^
Vet att bilderna suger.. Fanns inge bra ljus i lokalerna..
Första bilden är i källarn där man ser hur nära vi va, plus hur lite den stack ut ^^
Andra bilden är ännu sämre... men det ska vara en bild på hålslagarn.
11
hål
Aja, blir väl att man spelar spel i en timme o sen kanske kollar ett par till Veronica Mars avsnitt
SEN SLAGGA! 
Night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0