24e Feb. Sportlov.

Japp, har varit riktigt oaktiv under sportlovet.. vet inte varför.. 

har inte varit hemma så mycket under lovet.. =) lanat först hos Janne med Cheri o martin.

Och så kom jag precis hem från Dava va där ochså o lana med tuss. ^^ och imorn så ska vi dra till norrtälje o festa.

Pengarna på mobilen är slut, o conviq kompis tar slut imorn ^^ 

o inge internet har man där..

Jobbet hade försökt ringa mig idag.. när min mobil va död...

Tror att de ville att jag skulle komma in o jobba imorn!!! FAN! aja 

har mobilen stängd ett ta till så de inte kan få tag på mig! :D

Fan man vill ju inte missa norrtälje ^^

 

Men men ska kolla ifall man har någon bra film o sen så slagga.. måste up tidigt imorn.

Men Night o ha ett trevligt sportlov! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0