17e Feb. Avslöjandet/polisen

Aja, pallar inte o vänta tills i kväll  ^^
Men postar en länk till dem som har gjort cden längst ner =)
Joelbitar va rätt svar, lokaltband.
Jag och janne fick cdn gratis av songarn tror jag det va ^^
Kl är redan 6..
fan va tiden går fort..
Någon som har några idér om vad man kan göra ikväll?
Oh yeah, läste i tidningen förra veckan att polisen i malmö, eller göteborg.. eller malmö.. ;D
Malmö tror jag det va.. Men men insatsstyrkan i malmö håller på att träna 
LA PARKOUR
Haha låter ganska najs ^^
Snutar som springer runt och leker 
Kanske ska börja komma i form till sommarn så man själv får leka lite =)
Owall.
Cya later
La parkour
Joelbitar:
http://www.joelbitar.com/musiken.html 

Kommentarer
Postat av: janne

hehe det kommer jag ihåg

2009-02-17 @ 22:32:51
Postat av: Mimmi

Hahaha, såg du joelbitar på tv när vi var små någon gång? xD xD

2009-02-20 @ 16:20:18
URL: http://lifeofmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0