16e Feb. Del 2. // Dvd Filmer

Att det ska vara så svårt att välja film..
Specielt när man har sätt det mesta..
Jag ska gå igenom min dvd låda igen, o se ifall jag har missat något :D
***10 minuter senare***
Det är ju så najs o börja leta efter filmer mitt i sitt bloggande ^^
Men men,  hittade 3 filmer jag blev sugen på.
Jay and Silent bob strike back "Sjärnor utan hjärnor"
Big Daddy
Family Man
-.- någon av de får de fan bli :D
Komedi, komedi happ ser man på komedi igen :D 
plus hittade en Cd skiva som jag inte har sätt på år o dar
lägger up en bild längst ner så ni får gissa vilka som har gjort den
Skulle nog inte tro att någon kommer ett gissa rätt för det finns bara
500st ute i världen =)
Janne får inte gissa för han har också den cden :D 
Men rätt svar kommer imorn kväll =)
NIGHT!
dvd
cd

Kommentarer
Postat av: Mathias

Jag har verkligen inte en aning Jesper :p

- Du får skriva vilken det är ikväll, något du rekomenderar?

2009-02-17 @ 10:06:14
URL: http://titanvinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0