15e Feb. Skolan

Söndag, the day before Monday...
xD
Imorn, prov... Sen 7 timmar till av tråkiga lektioner ^^
Det har gått 3 år sen jag började gymnasiet, och jag har kommit fram till en sak...
Man behöver inte 3 år för att bli elektriker..
lite över  1 år tar det för konvux elever att få de betyg de behöver för att bli elektriker.
Oss tog det 3 år, dock, vi har ju lite fler ämnen än vad de har, idrott, svenska, naturvetenskap och Religon.
så 2 år extra för att lära sig det man redan kan? What's the deal? 
de sista halvåret har jag varit i skolan 2 dar i veckan, och nu efter jullovet har jag varit ute på praktik 4dar i veckan..
2 veckor före vi slutar slutar vi praktiken..
Ett år av praktik.. förut va det 3 månader.
Plus, lunch käkar jag på resturanger.. och det är väl sådär 70kr per dag..
1 månad av lunch på resturang = ca 1200kr
Matersättning = 30kr par dag  = 480kr/månaden.
inte ens inärheten av det jag slösar på lunch.
Folk säger då, ta mat låda..
Men jag har inte tillgång till en micro i bilen ^^
och det är inte varje dag man åker förbi firman vid lunch.
^^ Så njuta av praktiken kan man inte ^^
Nu så kommer jag väl få hoppa över lunch resten av månaden..
har inga cash kvar.. =(
Men men nu så till goda nyheter 
I have cut my hair! xD 
No more bad hair style! now only... almost no hair at all ^^
No hair

Kommentarer
Postat av: Mathias

Haha, dude! Snyggt det blev med håret! xD



Nä men jag hade tänkt stt vi kunde hitta på något, för en gångs skull, ffs :p

2009-02-15 @ 23:09:14
URL: http://titanvinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0