14.08-09 Fredag.

Aight, va på bio idag med halva släkten, såg "linje 123 kapad" va så där.. 
Helt ok att se på men inte riktigt värd att se på bio. Men det va kul ändå, som alltid när man hänger med släkten.
-
Fick reda på att åskan hade passerat och ingen hade tanken att dra ut kontakterna i mitt rum :P
Sist den passera så dog våran router, pga av att tele kabeln satt kvar.
Men denna gång dödade åskan inte mitt internet helt, lyckades få igång internet igen efter ett par minuters fix o trix.
Ska vi se hur många gånger den lägger av ikväll.
-
I helgen så får man se vad som händer, troligvist bio igen, och då blir det väl "Public enemies" 
lämna gärna en kommentar så jag vet vilka det är som läser denna fina lilla blog.
Ska nog göra ny background och och header till denna blogg.
Lär vara klar inatt runt midnatt skulle jag tro. 
Ses då.
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0