Msn: Problem = error.. Lösning = No clue :P

Är det bara jag som får error meddelande när man sitter på nya msn?
Typ ominstallera den 2 gånger och andra gånger verka den fungera fint.. men det höll bara en dag.
Får alltid samma msg.
"Windows Live Communication platform has encountered a problem and needs to close bla bla bla.."
och när man trycker på typ dont't send error report så loggas man ut..
men om man inte klickar in något så fungerar allt som det ska, kan chatta m.m...
Jahfla shit program..
funderar på att installera den gamla igen..
En röstning här dåra för mina få få få läsare

 

 

 

Fråga:
Bloggar jag en massa skit som ni inte pallar läsa??
  1. Ja...
  2. JA, men jag läste denna för att jag va uttråkad.
  3. Nej.
  4. Nja, lite.
  5. Vet inte.
  6. "Inget av de över passar in, skriver eget"

 


Kommentarer
Postat av: Mimmi

6. Jag läser för att det finns roliga saker att läsa ibland, och så läser du ju min blogg ;) Taha! :D

2009-04-08 @ 11:26:22
URL: http://lifeofmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0