7e april: sen kväll "igen"

Blev visst en till sen kväll vilket kanske inte va så bra.
Ska upp vid 9-10, för att dra och käka.
Sen så blir det väl att komma hem och fixa iordning rummet
vilket kommer ta typ hela dagen xD
Borde har städat tidigare.
har lite planer inför helgen, men vi får se vad man hinner med.
har lite fler tips till att fixa till sin Windows Xp Så den ser finare ut, och lite funktioner som 
som gör det 100 gånger effektivare att arbeta :P eller göra 100 saker samtidigt.
har sätt att man har jag stör mig på när man har felstavat skit men pallar inte ändra det XD
ser typ i tidigare bloggningar att man har typ använt samma ord 2 gånger på raken,  
och att man har stavat fel på massa ord m.m XD får ta i skärpa mig lite.
Men nu så ska jag försöka sova i 35C... Blir väl och öppna fönstret och vakna up i ett kallt rum.
Cya. 
Mordeth13 on youtube.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0