7e April: körkort m.m

Först av allt så vill jag säga grattis till JOEL!
Den jäveln har tagit KÖRTKORT!... :P
nu så måste jag fan ta den, så ingen annan får det före mig...
Han tog bilen till södertälje för att hämta en laddare hos tjejen, och sen åkte hem igen för att ladda den..
och allt det för att ringa mig och säga att han hade tagit skiten :P
Nä nu jävlar så ska jag boka skiten.. XD
har ju kunnat ta körkortet i 2 år.. så nu är det dags och visa att man klarar allt på första försöket.
så där mycket har min dator/2 platt skärmar och ljudsystem dragit sen i början av feb.
:P lästa det inlägget prcis inlägget i feb om denna pryl och hade ränkat att årskostanden låg på ca 700 kr :P
vilket ganska stämmer. Har försökt ha datorn igång 24/7 men men nästan 30 dar
har den varit igång  och är uppe i 124kwh, :P vilket är typ 135kr.najs. :P
683 timmar :P
Ligger på typ 250-300W beror på hur mycket datorn arbetar. :P
6-10 gånger mer än en glödlampa :P
aja, nu så ska jag äga farsan och resten som tror att det är jag som kostar dem 1000tals kr i elkostander :P
undrar vad det är som drar... För datorn drar mer än ett frys och kylskåp.. =/ micron? tvn?... måste utforska.
cya

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hejja dej! Klart du ska ta körkort nuuw! :D Klarade blondinen Mimmi det så klarar nog du också det ;)

2009-04-08 @ 11:28:42
URL: http://lifeofmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0