27 april: Helgen.

Okej, min helg.
Fredag Skolan på morgonen, sen så drog jag in till stan, för att checka ifall
jag kunde hitta något kul att köpa, fick ju cash :P!!
men.. Gick från affär till affär men hitta inte ett piss :P
dock jo men dyra jävla saker.. :P
-
Efter så drog jag med Mimmi o Matte på Bio och såg fast and furious, skön film!
Dock hade kunnat se Kenny Begins igen, men de sa att de va lungt! :P ty
-
Lördagen.. va lite seg, vaknade lite sent.. :P plus han inte göra så mkt innan jag skulle dra iväg igen.
missa tåget.. för jag, Matte o Jocke och ett par till drog o fika inne istan, inna jag o Matte drog till
GrottaN! fett najs kom in gratis, fick se Matte bakom båset!
Skön musik, dock va lite slött i början av kvällen, men så drog den igång!
Va skön kväll men billigöl.
Hitta en 100ing på dansgolvet när kvällen va typ över :P tänkte ah 2 gratis öL!
Men så blev de att matte o jag drog till Domken och köpte mat för pengen
och båda käkade en halv hamburgare innan vi drog :P
-
Sen idag, a typ tråkat, va o slängde skräp åt farsan, och sånt. :P
käka en pizza, och suttit framför datorn :P
Nöjd Simone? :PPPP
aja Hörs imorn.

Kommentarer
Postat av: Simone

Sjukt nöjd! xD Duktiga du. :D

2009-04-27 @ 00:27:42
Postat av: Mathias

Fan va kul vi hade! ;D

Nästa spelning kommer att vara till sommaren, du är självklart med på vip-listan! Och så kör jag mer eget (;

2009-04-27 @ 00:43:08
URL: http://titanvinge.blogg.se/
Postat av: M i c k a

fast and furious är kickass!

2009-04-27 @ 23:57:31
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Ohh, mitt namn finns i din blogg! Häääftigt xD

2009-04-28 @ 08:35:24
URL: http://lifeofmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0