20 april: Sjuk huvudvärk/lön.

Idag så är det 4 dagar kvar tills man får pengar!! Vilket betyder MAT MAT RIKTIG MAT! Gosh..
Fan va ett ta sen man åt nåt onyttigt..!!! 
VEM ÄR PÅ KEBAB PÅ FREDAG?!?!
-
Idag efter motorstyrnings lektionen i skolan fick jag en liten huvudvärk..
tänkte inte så mycket på det, man destu längre dagen gick blev huvudvärken värre o värre..
det ända som fick det att gå över var datorn :P Så fort man röde på sig så fanns den där igen..
Cycklade till Kudden och trodde jag skulle dö =/ Kändes som hjärnan ville komma ut XDD
Men det fixade mjukglass, sen så va man pigg nog att vara ute och hänga i 4 timmar.
Sen så hem igen och softa vid datorn och checka film/plugga inför ett prov imorn..
-
Så.. TIPSSSSS!!! GIFF!!!!! 
Fick reda för ett ta sen att en polare till mig hade fixat något NAJS!!!
Vilket jag tyvär inte kan säga just nu.. MEN VÄNTA TILLS PÅ FREDAG!
Soft soft soft säger jag bara! :P
He's the one!

Kommentarer
Postat av: Mathias

Jag är på kebab på fredag! ;o

2009-04-22 @ 14:28:27
URL: http://titanvinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0