15e april: Stockholm

Va inne i stan och promenarede i 4 timmar 
från centralen till kungsgatan för att käka, sen gick man runt i affärer som El giganten, siba. 
Hittade inte riktigt något, dock hade inge cash heller 
Sen så till gamla stan, slussen för att leta reda på en speciel plats.. men hittade inte =((
Tog ringvägen mot Globen, och sen från globen tog jag tvärbarnan till årstaberg
för att åka till stuvsta och träffa dave, han skulle till heron och köpa en ny mobil.
-
Dave är en idiot! :P
OH DEN VILL JAG HA!!!! Och så klart ska de ha slutat sälja just den mobilen
och de hade inte hunnit tagit ner den mobilen...
Hitta en till.. samma sak där.. Säljs inte längre...
Tredje gången gilt??? Nope... men denna hade bara tagit slut :P
Så han ska väl dra in och köpa den imorn istället.
-
Men hjärnan står i högvarv och jag vet inte riktigt vad jag ska göra..
...
Hoppas man får en klart punkt imorn.
Gamla stan
Btw.. En Coop mitt i gamla stan?? va man inte bered på.. :P
Slussen
Ringvägen.
3 st prius brevid varann? inte offta man ser de =)
en av de sämsta korsningen i stan. 
Globen :P
And night! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0