14 april: 11 dagar kvar till 25e.

66 kr på kontot, och 11 dagar kvar tills man ser lite pengar. Jag har no clue över när jag börjar idag, kan vara kl 8a.. 
så det är om 20 minuter. Trodde det skulle gå ett tåg 52/56. Men nope. Går ett 3 över, vilket leder till att jag blir 10 minuter sen. Jag får väl ta o äte det, har ingen praktik kvar så nu är det bara vanliga skoldagar, vilket leder till attt
man kommer DÖ av tråkhet.
-
Håll tummarna på att larm firman får extremt med jobb till sommarn så de har vill anställa mig =) 
Comon, comon :P aja dags och röra på sig.
Får se hur mitt schema kommer se ut.. säkert fullproppat med en massa skit..
Schemat som finns på hemsidan säger bara att vi har måndagar, och en lektion på Torsdagar??
så den lär ju inte vara helt klar. Men men CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0